Praca


Jeśli chcesz współtworzyć zgrany zespół specjalistów, wśród których panuje przyjazna atmosfera i pozytywne relacje, zgłoś się do nas. Agencja SEO Contexto  jest miejscem, gdzie można realizować swoje pasje i brać udział w ciekawych projektach.

Rekrutacja składa się z 3 etapów. Pierwszym z nich jest złożenie CV ze zdjęciem oraz listu motywacyjnego. Dokumenty przesyłamy na adres: biuro [małpa ] contexto.pl. Wybrane osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną w terminie do dwóch tygodni od złożenia dokumentów. Trzecim etapem jest szkolenie i okres próbny.

Aktualnie poszukujemy pracowników do pracy w Rybniku na następujących stanowiskach:

account manager
nr referencyjny – 01/13/01 (proszę podać w e-mailu z dokumentami)

Do podstawowych obowiązków na tym stanowisku należy:

  • aktywne pozyskiwanie klientów;
  • obsługa i przekazywanie poczty do właściwych działów;
  • przygotowywanie ofert;
  • obsługa bieżących zapytań;
  • aktywna budowa wizerunku firmy;
Wymagania:
  • co najmniej dwuletnie doświadczenie w dziale sprzedaży poparte referencjami;
  • dobra znajomość Internetu (np. rozróżnianie przeglądarki od wyszukiwarki);
  • wysoka kultura osobista i elokwencja;
  • zdolności negocjacyjne;
Dodatkowo premiujemy:
  • doświadczenie w branży SEO/SEM/Internet Marketing;
  • kreatywne prezentacje własnych predyspozycji do pracy w naszym zespole;
  • znajomość Google Analytics;
  • znajomość Google AdWords;
  • znajomość produktów Google: Google+, GDrive, Google Alerts, Google Maps, etc;

junior SEO Specialist
nr referencyjny 02/13/01 (proszę podać w e-mailu z dokumentami)

Do obowiązków na stanowisku młodszego specjalisty SEO należy:

  • realizacja ustalonej strategii pozyskiwania linków (linkbaiting);
  • seo copywriting;
  • tworzenie i opieka serwisów internetowych;
  • raportowanie realizowanych zadań;

 

Wymagania:

  • podstawowa znajomość php, html, css;
  • podstawowa znajomość SEO i zasad działania wyszukiwarki;
  • umiejętność pracy na arkuszach kalkulacyjnych i dokumentach w GDrive (na dysku Google)
  • znajomość produktów i usług Google: Google+, gmail, GDrive, Google Analytics;
  • kierunkowe wykształcenie lub doświadczenie w pozycjonowaniu;

 

Dodatkowo premiujemy:

  • znajomość zasad optymalizacji serwisów www;
  • bardzo dobrą znajomość Wytycznych dla Webmasterów;
  • chęć poszerzania wiedzy z zakresu SEO;
  • znajomość narzędzi wspomagających pozycjonowanie oraz ułatwiających przetwarzanie danych;
  • udokumentowane sukcesy w pozycjonowaniu (case study);