Wskaźnik odrzuceń nie wpływa na pozycję…


wskaźnik odrzuceń Wysoki wskaźnik odrzuceń (bounce rate) widoczny w Google Analytics nie wpływa negatywnie na pozycję strony. Google nie bierze tego wskaźnika pod uwagę, ponieważ dopuszcza możliwość, że użytkownik wszedł na podstronę, znalazł odpowiednie informacje i wrócił do wyników wyszukiwania, aby porównać zdobyte informacje z innymi. Takie zachowanie jest powszechne i akceptowalne.


O Marek Płatek

Profesjonalnie w SEO od 2006 roku, współtwórca takich marek jak Invisio, Contexto. Aktywny konsultant SEO, AdWords, Analytics.

Pozostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>