MARKETING INTERNETOWY – Zoptymalizuj Swoją Obecność w Sieci


Skuteczny marketing w Sieci to nie tylko AdWords w wyszukiwarce i w sieci partnerskiej. To przede wszystkim pomysł na swój wizerunek i obecność w wirtualnym świecie.

To strategia obecności na wielu polach i aktywne budowanie relacji z internautami.
Każda firma jest inna i powinna cechować się indywidualnym wizerunkiem, z którym lepiej utożsamią się grupy docelowe naszych potencjalnych klientów.
Optymalizacja działań reklamowych oznacza mierzenie, liczenie, wnioskowanie i działanie. Jest to proces stały aczkolwiek jego jedyną stałą jest samo działanie. Wszystko inne może się zmieniać (grupy docelowe, miejsca i formaty aktywności) pod wpływem wniosków z analityki internetowej.
Jeśli nie znasz jeszcze swoich klientów, zacznij od instalacji statystyk Google Analytics, by gromadzić dane. Dane, które w niedługiej przyszłości pomogą nam na precyzyjne określenie, kim jest Twój klient.