Reklama AdWords


Cennik usług

Google AdWords, inaczej mówiąc linki sponsorowane, to forma reklamy, która wyświetla link prowadzący do danej strony www wraz z opisem. To klient decyduje gdzie, jak i kiedy ma się pokazywać reklama. Kampanię można prowadzić sezonowo, bądź zawęzić ją do wyświetlania na określonym obszarze. Można ustalić szczegółowo  godziny wyświetlania reklamy oraz ich częstotliwość.
Zakres podejmowanych działań zależy od wielkości budżetu i zasięgu kampanii.
Inaczej niż w przypadku pozycjonowania ustalana jest płatność. Obowiązuje zasada: „pay-per-click” (PPC) czyli opłata za każde kliknięcie w daną reklamę – samo wyświetlanie linka jest bezpłatne.

Pakiet AdWords Brązowy Srebrny Złoty Platynowy
Budżet miesięczny  0-1000zł  1001-2999zl  3000-4999zł  5000-10000zł
Prowizja za prowadzenie  99zł + 24%*  299zł + 23%*  399zł + 22,5%*  499zł + 20%*
 Dobór słów kluczowych (ilość)  10  nd  nd  nd
 Opracowanie opisów reklamowych  5  nd  nd  nd
 Miesięczny raport  kampanii +  + + +
 Harmonogram wyświetleń  – + + +
 Geolokalizacja  – + + +
 Tygodniowy raport skuteczności fraz  – + +
 Miesięczny raport skuteczności słów kluczowych  – + + +
 Optymalizacja ustawień kampanii  – + + +
 Optymalizacja słów kluczowych  – + + +
 Implementacja modułu
e-commerce
 – + +

*procent od wysokości budżetu przeznaczonego na reklamę AdWords

Pozycje reklamy AdWords