Audyt SEO


Zamów audyt SEOnapisz teraz, to nic nie kosztuje!

Audyt strony www jest zbiorem szczegółowych i drobiazgowych analiz wielu czynników, które tworzą stronę internetową. Analizie podlegają czynniki wewnętrzne – treść oraz kod źródłowy, ale również pod uwagę bierzemy otoczenie strony, jej historię, linkowanie i powiązanie z innymi stronami. Podczas tych analiz sprawdzamy zgodność budowy strony z wytycznymi dla webmasterów. Wytyczne, choć bardzo ogólne stanowią bazę wyjściową do określania błędów wpływających negatywnie na widoczność strony w wyszukiwarce Google.

Za pomocą programów, narzędzi, skryptów oraz danych z wyszukiwarki Google analizowana jest

  • budowa kodu źródłowego strony,
  • struktura wewnętrzna (podstrony, hierarchia, przechodzenie),
  • dostępność zawartości strony dla robotów,
  • teksty i treści na stronie,
  • widoczność podstron w wyszukiwarce Google,
  • szybkość ładowania się strony,
  • wartość dla internautów
Analiza trwa zależnie od stopnia złożoności strony od kilku dni do kilku tygodni i kończy się stworzeniem raportu z audytu SEO.

Raport powinien znaleźć się na biurku naszego klienta oraz specjalisty ds pozycjonowania w celu jego omówienia i wdrożenia. Wdrożenie wytycznych to nic innego jak profesjonalna optymalizacja strony. Bez optymalizacji pozycjonowanie  jest niemożliwe w dłuższej perspektywie czasowej. W końcu biznes budujemy na wiele lat!

Kiedy warto wykonać audyt?

Nasi klienci zlecają nam przegląd witryny

  •  kiedy strona spadła w wynikach i nieznana jest tego przyczyna
  • gdy nie potrafią stwierdzić, czy dana strona została wykonana zgodnie z wytycznymi Google
  • nie są pewni, czy ich firma pozycjonerska rzetelnie wykonuje swoje zadanie
  • chcą przygotować serwis do pozycjonowania w trudnej i konkurencyjnej branży

Cennik usługi

Ceny są uzależnione od stopnia skomplikowania strony oraz jej wielkości.

Strony internetowe – od 1000zł netto!

Sklepy internetowe – od 2000zł netto!

Audyt pozycjonowania – od 450zł netto!

Dlaczego nasza oferta jest lepsza od innych i tańszych?

Na wielu stronach można znaleźć “audyty stron” za kilkaset złotych. Są to mniej lub bardziej rzetelne analizy przypadku, z których mniej lub bardziej wynika, co jest źle. Taka informacja dla webmastera bez znacznej wiedzy SEO jest bezużyteczna. Nawet znajomość podstaw optymalizacji niewiele wnosi do tematu, ponieważ znajomość problemu nie jest jego rozwiązaniem. Nasz raport z podsumowaniem przeglądu strony zawiera dedykowane rozwiązania dla analizowanej strony. Każdy audytowany element strony można poprawić, zmienić lub ulepszyć na jeden lub więcej sposobów i te konkretne rozwiązania zawarte są w Raporcie SEO. Między innymi dlatego analiza trwa wiele godzin, z których znaczna część przeznaczona jest na opracowanie konkretnych rozwiązań. Rozwiązania i propozycje podane są w sposób zrozumiały dla przeciętnego Internauty, który nie zna się na SEO. Te same wytyczne zawierają również polecenia dla webmastera, który będzie wprowadzać poprawki – niezależnie, czy będzie to nasz specjalista, czy osoba z innej firmy.

Nie kupuj kota w worku!

cat-bagIstnieją serwisy internetowe, na których można przeanalizować różne czynniki strony podając adres www. Są to serwisy typu:
woorank.com, seoptimer.pl,
Nie są to złe narzędzia, w codziennej pracy posiłkujemy się ich wskazaniami, ale nie zastąpią analizy wykonanej przez człowieka oraz nie są w stanie dokonać interpretacji danych.
Uważaj również na:

  • specjalistów, którzy analizując SEO (czyli powiedzmy, stopień optymalizacji strony pod wyszukiwarki) powołują się na zgodność z walidatorem W3C (walidacja W3C strony to test kodu źródłowego na zgodność kodu ze standardami ustanowionymi przez komisję W3C) ponieważ walidacja nie ma wpływu na pozycję strony!
  • specjalistów, którzy nie chcą podpisać umowy określającej warunki audytu, zakresu pracy, terminów realizacji, metodologii pracy i zasad bezpieczeństwa danych;
  • specjalistów, którzy do audytu SEO nie wymagają dostępu do Narzędzi dla Webmasterów Google, konta FTP (lub/oraz panela CMS);
  • specjalistów, którzy nie chcą bądź nie potrafią wytłumaczyć całego procesu optymalizacji, nie odpowiadają w zrozumiały sposób na Twoje pytania zasłaniając się jakąś tajemnicą;
  • specjalistów bez faktury (nie wspieramy szarej strefy);
  • analizy SWOT/TOWS rozsyłanych przez agencje jako zasłona dymna dla przemycenia oferty pozycjonowania;

Czytaj dalej – Raport z audytu strony :)