SEO


Czy wiesz, że właściwa optymalizacja strony zwiększa jej widoczność w organicznych (darmowych) wynikach wyszukiwania?
Optymalizacja stron internetowych Twojego serwisu pomaga przekuć zwykłego użytkownika w potencjalnego klienta, ponieważ daje mu to, czego on oczekuje.
Sztuczne podbijanie pozycji w wyszukiwarce bez rzetelnej pracy organicznej jest jak wystawienie zagraconego straganu w centrum miasta – dobre miejsce nie gwarantuje wysokich przychodów.
Istnieją sposoby na automatyzację niektórych zadań w procesie optymalizacji pod wyszukiwarkę, jak na przykład konfiguracja alertów w Google Analytics. Alerty pozwalają wychwycić zdefiniowane zmiany w statystykach automatycznie bez konieczności śledzenia statystyk online.
SEO to także oprócz analizy danych, właściwe wnioskowanie i reakcja na przetworzone dane statystyczne.
Jeśli masz pytania, skontaktuj się z nami.

 


Jeśli szukasz tylko informacji o pozycjonowaniu, to może zainteresuje Cię ABC pozycjonowania, który zawiera absolutne podstawy tego tematu. Dla bardziej zaawansowanych internautów polecam dział z aktualnościami i pozostałe artykuły. Pamiętaj, aby czytać oferty firm pozycjonujących ze zrozumieniem!

Użytkownik szukając określonej treści bądź produktu, zaczyna od wpisania słowa kluczowego do wyszukiwarki. W ułamku sekundy otrzymuje listę tysięcy i milionów wyników. W 99 przypadkach na 100 przejrzy zaledwie kilka pierwszych. Tam może być Twoja strona!

Jak pracujemy?

SEO mechanik zajmuje się analizą kodu stronyWszelkie metody oszukiwania algorytmu poprzez stosowanie metod sztucznego budowania pozycji w Google są nieskuteczne i krótkotrwałe. Budując markę należy nastawić się na wieloletnią pracę i działalność dla pozyskania klientów.

Zanim przejdziemy do zapoznania się ze specyfiką branży i konkurencyjnymi serwisami, nasz programista sprawdza kod źródłowy pod kątem zgodności z wytycznymi SEO Google. Na podstawie raportu SEO wiemy, co należy zmienić, poprawić, uzupełnić na stronie, aby była przyjazna dla wyszukiwarki*.

Następnie, przy użyciu dedykowanych narzędzi porównujemy budowę wiodących w danej branży serwisów z analizowaną stroną. Pod uwagę brane są takie czynniki jak wielkość serwisów, częstotliwość aktualizacji, zawartość tekstowa, wypełnianie standardów SEO, itd.

Jeśli otrzymaliśmy zestaw proponowanych słów kluczowych, sprawdzamy, czy dobrane są właściwie. Czasem zdarza się, że pozornie atrakcyjne słowo kluczowe jest niedokładnie dopasowane do treści serwisu (np. jest zbyt ogólne, wieloznaczne) lub statystyki wyszukiwarki Google wskazują, iż nie cieszy się ono zainteresowaniem wśród użytkowników wyszukiwarki. 

Dostroimy każdą kampanię pod zdefiniowane konwersje!