Pozycjonowanie strony dentysty [infografika]


Infografika - 6 rad jak usprawnić seo na stronie dentystyNa crunchseo.com pojawiła się infografika, która proponuje sprawdzony schemat pozycjonowania strony… dentystycznej. Dentyści są tutaj reprezentacją różnych zawodów, a infografika w mojej ocenie jest na tyle uniwersalna, że może z niej czerpać wielu specjalistów – fotograf również;)

 SEO porady dla dentysty (infografika)

(źródło: http://crunchseo.com/infographic-dental-seo/)

1. Content, czyli treść.

Webdeveloper stawiający stronę może nie zadbać o unikalność i merytoryczną jakość umieszczanych na niej treści, dlatego warto samemu o to zadbać. Serwis copyscape.com pomoże sprawdzić, czy treści na stronie są unikalne, a jeśli nie są, to należy je przepisać na nowo. Unikalność treści możemy również sprawdzić wpisując w cudzysłowie fragmenty akapitów w wyszukiwarkę Google. Jeśli oprócz naszej strony wyniki wskazują na inne domeny, należy je sprawdzić.

2. Załóż bloga.

Regularne blogowanie podnosi wartość witryny i jest doskonałym sposobem na zwiększanie ruchu z tzw. długiego ogona. Aktywny specjalista w swojej branży każdego dnia spotyka się z sytuacjami bądź problemami, które warto opisać. Praca jest najepszym źródłem tematów na bloga. Infografika proponuje dodawanie wpisów przynajmniej dwa razy w miesiącu, ale jeśli to możliwe, róbmy to raz w tygodniu.

3. Stwórz ciekawe tematyczne podstrony

Istnieje wiele sposobów na zapełnienie witryny przydatnymi informacjami. Spójrz w infografikę i pomyśl o swojej pracy i jej otoczeniu.

4. Aktywność w mediach społecznościowych

Daj się poznać jako ekspert w branży i człowiek. Media społecznościowe to nie tylko sposób na generowanie ruchu, ale na potwierdzenie swoich kompetencji.

5. Dbaj o prawidłowy znacznik autora

Podpisuj swoje teksty profilem Google Plus, który znacząco zwiększa CTR prawidłowo oznaczonych odnośników na liście wyników wyszukiwania. Twój profil może stać się potwierdzeniem wysokiej jakości prezentowanych treści.

6. Stwórz wizytówkę w Google Plus Lokalnie

Gabinet stomatologiczny to biznes lokalny, więc oprócz dodania swojej strony do lokalnych katalogów firm, należy jeszcze zadbać o wizytówkę w Google. Wdzięczny pacjent bez specjalnego namawiania chętnie wystawi pozytywną opinię.

 Infografika nie wyczerpuje zagadnienia, ale może być źródłem pierwszych drobnych sukcesów.

Sprawdź również artykuły:


O Marek Płatek

Profesjonalnie w SEO od 2006 roku, współtwórca takich marek jak Invisio, Contexto. Aktywny konsultant SEO, AdWords, Analytics.

Pozostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>